Post by myojaesacahear on Feb 14, 2022 22:56:22 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dictators : No Peace ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dictators : No Peace IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ resurs för att generera fuskkod ▞▞▞
▞▞▞ Dictators : No Peace 2022 version ▞▞▞
Önskar att jag kunde ge noll varje gång jag försöker starta ett krig så skickar det bara flygvapnet och inget annat och sedan händer det att notera och när jag försöker flytta min armé eller flotta till en annan bas så flyttar det bara flygvapnet som det bara noterar och om det faktiskt fungerade skulle jag kunna ha fem länder vid det här laget, men det raderas inte helt
Riktigt enkelt koncept och roligt att spela hoppas du gör fler spel!!!
Jätte roliht
Royal Revolt 2: Tower Defense RTS & Castle Builder Akció oacf
Jag tycker att det här är ett riktigt bra spel. Det är inte särskilt svårt och inte för lätt heller. Jag gav det 4 stjärnor eftersom spelet plötsligt stannar eller stör ibland (detta kan också vara min telefons fel). Men jag har aldrig tappat några framsteg på grund av fel så det här är inte heller ett stort problem. Jag gillar hur det här spelet har ett slut på det och att det inte blir vansinnigt svårt i slutet. Det hjälpte mig lite med geografi också. Allt som allt ett bra spel för att hålla dig engagerad en kort stund.
Det är ett fantastiskt koncept och spelet är bra, men kan förbättras. Kanske lägga till mer djup och animation? Efter 2 dagar glömmer du lite vad du höll på med, så lägg till mer djup. Animation är också viktigt, avsaknaden av det gör dig lite förvirrad om ditt spel misslyckas. Du borde också lägga till fler konflikter som inte är krigsrelaterade, kanske några slumpmässiga scenarier?
Bra spel men kraschar slumpmässigt utan någon speciell anledning, rekommenderas starkt för personer med ett genomsnittligt tålamod eller högre
Jag gillar spelet men det finns lite för lite att göra
Det här spelet är i grunden för att slösa tid, jag slutförde spelet på mindre än en vecka och en hel del av det väntade bara. När du väl har tillräckligt med land så koloniserar du bara varje land tills du är klar. För att få trupper är det bara att klicka på en knapp när du har tillräckligt med pengar. Det var ett okej spel men jag känner att utvecklaren skulle kunna utöka det lite mer (till exempel kan du slumpmässigt förlora ett krig)
Bra spelintressant spelidé, inte riktigt något annat spel på Android som gillar det, enda problemet är att det är enkelt, jag menar att det är coolt, men efter ett par timmar blir det supertråkigt med ingenting att uppnå annat än att vända kartan som din valda färg behöver för att lägg till fler färger också aha konstig begäran men det finns bara ett fåtal. Spelet skulle verkligen kunna göra med fler alternativ eller kanske ett annat läge som är mer komplext skulle vara bra
👍
Det kanske ser dåligt ut men det är ett väldigt bra spel förresten gör det svårare och andra länder kan attackera dig (jag rekommenderar dig att ladda ner det här spelet)
Dictators : No Peace Παιχνίδια προσομοίωσης pxab
Jag skulle älska att ge mer än 2 stjärnor, MEN... #1 sparar fortsätter att korrumpera, vissa gånger förlorar jag flera erövringar värda av data och andra gånger, hela spara filen. #2 rörelsen fryser (verkar bara påverka fartyg: handel/flotta); sessionen blir ospelbar. Jag måste spara och öppna igen - jag riskerar dataförlust varje gång. Det verkar bara frysa när jag erövrar en kolonialmakt (t.ex. Kina/UK/Frankrike). Att ta bort koloniala arméer gör det kanske fel. Cloud backup kanske bra. Älskar konceptet och mekaniken.
Först älskade jag det här spelet, det var unikt på något sätt och väldigt roligt, som dock inte varade länge. Vad jag tror skulle göra det här spelet SÅ mycket bättre om de bara lade till fler saker att göra i spelet. Som här är några saker som skulle vara ganska coola: Att kunna alliera sig med andra länder, GÖRA KRIG MER INTRESSANTA. Ärligt talat, den tråkigaste delen är bara att bygga upp din militär. Btw, jag tror att i krig kan spelare fatta beslut om vad de ska göra och det kan påverka hur mycket av din armé du förlorade.
Det är kul eftersom jag vann med Nordkorea
Dictators : No Peace Simulyasiya uexn
Dictators : No Peace Szimulációs játékok zmdc
Jag kan rollspel göra alternativa tidslinjer det är en värld av äventyr. Plus att det är riktigt roligt för en historienörd som jag. Men ditt eget land kan inte ha en revolution, det måste finnas ett ledares popularitetssystem. Det fick mig nästan att ge det här spelet ett 4-stjärnigt betyg. Men eftersom jag älskar att försöka återskapa historiska battell's och göra alternativa tidslinjer. Så jag ger det här spelet ett 5-stjärnigt betyg!
Älskar det, men... blir lite tråkigt och pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease add online-läge.
Spelet är i bästa fall anständigt, problemen med detta spel är att det egentligen inte är ett strategispel; Att slipa efter guld och spendera det guldet så att du har en större armé då är fienden inte alls strategiskt och kräver ingen strategi. Spelet är också EXTREMT enkelt och det blir tråkigt efter några minuter. Jag förstår inte hur vissa människor säger att detta är det bästa strategispelet på mobilen även om det i princip inte har någon strategi. Sammantaget kan jag inte riktigt rekommendera spelet. Kolla in EasyTech
Det här spelet är väldigt otydligt eller så är det trasigt. Hur ska du kolonisera länder? Ingenting händer efter att jag trycker på kolonisera på ett land, det är bokstavligen hela poängen med spelet och det fungerar inte. Har ingen mening för mig alls
Dictators : No Peace Szimulációs játékok zmdc
Anledningen till att jag skrev en enstjärnig recension är att det finns ett fel där armén inte kommer att attackera, tack
Arméer och flottor är trasiga, handeln är trasig, andra nationer gör egentligen inget annat än att plåga dig, kartan är äckligt, historiskt felaktig och av någon anledning måste du ta över världen med en armé. Det finns ingen strategi här, vänta bara på att dina siffror går upp och tryck.
Inte ett särskilt bra spel, ganska tråkigt, väldigt lite mekanik, handel var nästan okej men visade sig bara vara en tråkig syssla.
Dictators : No Peace Simulation vmaf
Spelet är ganska bra, men jag har några rekommendationer. Försök att göra musiken mindre, bity, spelet är bra, men 8/16-bitars musiken passar helt enkelt inte med spelet, och försök lägga till ljud när du trycker, det är bara tyst, bara ett snabbt ljud som spelas när jag trycker på något kan definitivt gå långt. Förutom de roliga spelen är priset för att ta bort annonser $1! Mycket sällsynt att se nuförtiden, för att inte tala om att jag inte har sett en annons en enda gång sedan jag började spela, bra jobbat!
Det är ett roligt och enkelt spel. Men inte en att behålla. När du har spelat igenom det ett par gånger, eller till och med första gången, blir det repetitivt. Och att slåss är lite FÖR enkelt. Jag skulle rekommendera att de gör fiender svårare, men inte för irriterande så att de bara plågar dig. Men ändå ett fantastiskt spel om du kanske ska ut på en roadtrip.
Spelet är bra, men det finns utrymme för förbättringar. 1. Andra landsfiender bör också försöka attackera hemlandet tillsammans med förvärvat land 2. Bra handelserbjudande kommer sällan det skulle vara bättre om chanserna bara ökas lite 3. Vissa länder har rebeller, andra gör det inte även om jag tar vänliga rebeller vid min sida före krig , efter att ha vunnit , rebell alltid får mot mig 4. Det finns också utrymme för fler funktioner Sammantaget är det ett bra spel, älskade det
Supermakter har kolonier men om du spelar som en av dem har du inga kolonier och det är ingen mening och supermakter har också en stor armé och varje nation börjar med minst 1 stjärnarmé men nationen du spelar som land börjar med 0 stjärnarmé det här spelet skulle vara bra men med det här problemet kommer jag att ge det 1 stjärna
Bra spel om du gillar den här typen av saker. Det tog mig cirka 72 timmar att slutföra första omgången och jag är för närvarande ungefär halvvägs genom dag 1 av mitt andra försök. Om du lade till en statistikrapport och kanske förhandlingar av någon beskrivning skulle det få ytterligare en stjärna och kanske lägga till fler handelsavtal och fler attacker där framgångsrika strider belönas på något sätt så skulle du få hela stjärnorna.Allt som allt ett bra spel! Tack
Jag älskade spelet, jag ville spela det igen men IDK vad som hände jag kan inte kolonisera ett land Min armé attackerar inte den bara stannar där
Det är ett så dåligt spel. Det är ett av de där klickspelen, där de bara uppmuntrar dig att tanklöst trycka på skärmen för liten belöning. Slösa inte din tid.
Bra! Inte många annonser och är superintressant men efter ett tag blir det tråkigt.
Några bra inslag. Snabb. Rebellernas attacker inträffar alltför ofta. Portarna måste tryckas in flera gånger för att få fram menyn.
Dictators : No Peace Παιχνίδια προσομοίωσης pxab
Spelet är "roligt" men det är repetitivt som fan utan några förändringar i spelformeln någonsin. Det är inte ens ett strategispel. Om du väntar tillräckligt länge kommer du att tjäna mer resurser för att köpa fler trupper som du kan använda för att invadera nya länder och i sin tur tjäna mer resurser. Ingen strategi alls. Det är lätt sinneslös underhållning för när du är på toaletten men det är inte ett helt färdigt eller intressant spel, skulle inte rekommenderas om du inte är en tankelös idiot som gillar dåligt gjorda mobilspel.
Ett intetsägande spel med tråkiga processer. Konststilen är annorlunda på vissa bilder. Det känns som att inget du gör i det här spelet spelar någon roll (till exempel när du attackerar andra länders kolonier) och toppimperier som Storbritannien låter dig bara köra över dem. Det finns liten eller ingen strategi. Om ditt arménummer är högre vinner du, det är allt. Svagt spel.
Ganska enkelt spel, inte mycket omspelbarhet, men det är roligt första gången. Erövra några fattiga länder, ta deras pengar, erövra några lite mindre fattiga länder, skölj och upprepa. Det är till hjälp att veta var man kan hitta fattigare länder irl, men du kan bara skanna kartan efter 1-stjärniga arméer. Tips: prova Afrika, Västasien och Centralamerika. Du kan också klicka på flygplan för att krascha och plundra dem, och ströva runt på världsmarknaderna och leta efter en affär.
MYCKET BRA ETT AV MINA FAVORITSPEL
Superbuggy, menyer öppna och aldrig stängda, var tvungen att starta om tre gånger under en fem minuters period. Skulle inte rekommendera.
Jag uppskattar verkligen hur mycket det här spelet har lärt mig om världsherravälde, det har verkligen förberett mig för när jag blir äldre och kommer att ta över världen.
Det här spelet är riktigt bra enligt mig, men jag tycker att det skulle vara coolt om det var ett annat läge om du hade en oändlig ♾ mängd guld så att du kan köpa alla soldater och sånt direkt, men det är precis vad jag vill .
Det här spelet är mer av en handelssimulator än ett krigsspel. Krigsspelsdelen är enkel matematik. Det är repetitivt och det är inte riktigt tillfredsställande att erövra hela världen, det blir unket efter ett tag. Det borde finnas fler handelshamnar än inte. Och vissa mekaniker är inte riktigt vettiga. T.ex. Handla med en nation du är i krig med/fientlig militär som korsar dina landområden för att träffa ett land mitt i alla länder.
Bra spel men det finns några förbättringar som kan göras som 1-allianser, fördrag och andra länder som krigar mot dig 2-imperier som inte bara attackerar dig utan även andra imperier 3- Mer interaktiva saker som lönnmord på dig och andra ledare, motivation, viktiga beslut Och många andra saker
Jag gillar verkligen det här spelet. Spelet är stabilt, grafiken är vad du kan förvänta dig, och hela systemet fungerar mycket bra. Mitt enda problem är omspelbarhet. När du väl har slutfört spelet är det verkligen ingen idé att spela igen. Om det fanns ett läge där du kunde spela mot andra spelare i realtid, garanterar jag att det skulle ha över 10 miljoner nedladdningar
Bra spel .. Jag älskar spelet. Behöver många uppdateringar när jag väl började som srilanka och vann men det skulle vara bättre att besegra region för region eller stat för stat för att hålla uppe hypen och ett längre spelande ..lägg till några sidouppdrag och allianser för att göra det mer som det verkliga livet men behåll samma animation det var riktigt kul
Ok koncept. Gillar den Risk-liknande atmosfären, men du tjänar inte pengar tillräckligt snabbt för att vinna. Det finns inte heller offlinevinster per sait. Fick två stjärnor för ansträngning.
det är väldigt bra, även om jag skulle vilja sätta min armé i ett land jag koloniserade
Vet inte vad alla dessa andra recensioner talar om. Det är bara en omgång att vänta på att dina siffror ska öka tills du kan erövra nästa land och sedan vänta igen. Det är allt. Ingen utmaning för det. Bra att se indiespel på marknaden, och det här har mycket potential, men för tillfället är det väldigt tråkigt. Ingen utmaning alls. Allt är siffror, så du vet precis vad du behöver för att vinna en strid innan den börjar, och detta resulterade i att jag helt enkelt aldrig förlorade en strid.
Riktigt trevligt spel, men ibland när jag attackerar länder rör sig båten inte alls, då rör den sig plötsligt från ingenstans. Om detta är ett spelfel, vänligen fixa det
Det här spelet var bra, men jag tror att det här spelet också behöver lite uppdatering som snabb handel och också behöver lite offline-intjäning 👍🏻
Bra spel för att döda tiden. Men det finns några brister som att du inte riktigt vet var den attackeras eftersom du bara får ett meddelande som dyker upp istället för att faktiskt se vilken del av världen som blir attackerad (jag vet att det handlar om geografikunskap men kom igen vem vet var varje land i världen ligger) och plötsligt börjar du förlora länder En annan dålig sak med spelet är att i det tidiga spelet måste du verkligen arbeta hårt för att söka i varje land för att hitta ett enkelt land att kolonisera.
Behöver massor .. och jag menar massor om uppgraderingar .. som ett sökalternativ .. lite tomgångsförtjänst ... Och en massa fler statiska menyer .. Men jag gillar konceptet. Fortsätt så, jag skulle älska att ändra min recension efter uppdateringen.
Jag gillar det, det är kul. Det tar ganska lång tid att skapa en 5-stjärnig armé så att du kan ta de större supermakterna (som Ryssland) men under tiden kan du handla, ta mindre länder som har liknande, ingen arménivå överhuvudtaget, och trycka på flygplan som flyger till få lite mer pengar snabbare. Det känns bra att ta en supermakt, som USA, eftersom de är ganska kraftfulla, så det får DIG att känna dig ännu MER. Men det var en bugg där jag förlorade, trots att hela min armé vann.
Det är ett väldigt bra spel och jag gillar det mycket! Men jag kanske skulle vilja se några uppgraderingar till spelet som att du kan skapa allianser mot länder och bara ta över hela landet som Kanske kan du välja att ta delar av landet och kanske göra det lite svårare som du behöver kolla ekonomin och hur bra det går för ditt land eller imperium och för den sista kanske gör att du kan kommunicera med länder om du skulle kunna få lite land du skulle heja dem med något.